Een reisdag op weg naar Epen

6 juni 2021 - Gulpen, Nederland

Vandaag moeten we helaas ons mooie stekkie aan de Maas verlaten en inruilen voor een nieuwe plek op camping Oosterberg in Epen.
De samenwerking tussen ons tweeën verloopt weer voorspoedig en in no time hebben we alles alweer ingepakt.

We rijden van Noord naar Zuid Limburg en kort voor aankomst rijden we nog even Duitsland binnen om nog even te tanken. Het scheelt nog altijd €0,26 per liter en ons bint zuunig!
Rond een uur rijden we camping Oosterberg op en we kunnen meteen een plek gaan zoeken, maar dat is nog niet zo gemakkelijk, want bij een plek hoort ook een stroompunt en dat is af en toe nog wel een probleem. Uiteindelijk vinden we een mooie plek welke uitkijkt over het Geuldal richting Epen!
De camping is wel van een heel ander kaliber dan de camping in Gennep, maar dat wisten we al wel. Een veel grotere camping, maar ik denk dat we ons hier ook wel kunnen vermaken.

Het opbouwen van ons kampementje verloopt voorspoedig en we besluiten middels een kleine wandeling eens te gaan kijken waar we terecht zijn gekomen. Wij kennen Epen al wel, maar nog niet vanaf deze kant.

Vanaf 18.00 uur is er voetbal op onze TV, Nederland-Georgië vanuit de Grolsch Veste. Vanavond gaan we een simpele maaltijd doen en wel een broodje ei!

Het partijtje voetbal wordt gewonnen door Oranje met 3-0 en is een mooie generale voor het EK toernooi welke de komende week gaat beginnen.

We hebben de rest van de avond wel in de caravan naar de TV gekeken, want het is een beetje gaan waaien en het voelde koud aan. Laten we niet gaan klagen, want het beloofd de komende twee weken alleen maar goed weer te worden.