Voorwoord

29 maart 2021 - Almelo, Nederland

Dit jaar hebben we onze reizen weer beschreven en met veel foto’s verfraaid.

Eind maart in Denekamp weer onze fietsroutes gecontroleerd, het blijft een feest om in dit gebied te mogen rond fietsen.

In april gingen we met Hein en Hanneke naar Callantsoog, hier genieten we van een fietstocht langs de bloembollenvelden en we wandelen door Callantsoog, duinen en langs het strand. Het was zonnig maar erg koud, maar met 3 kachels in de nieuwe voortent was het toch goed te doen om canasta te spelen.

Begin mei gingen we met Gerard en Evelien naar de Achterhoek, hier hebben we de omgeving verkend waar Gerard en Evelien zijn opgegroeid. We hebben voor het eerst onze spiksplinternieuwe fietsen bij ons. 42 jaar na een fietsvakantie in Nederland hebben we het advies opgevolgd van een mevrouw bij Panningen “ bint er een motor an”

In de meivakantie nemen we Femke en Lisanne mee naar camping de Grimberghoeve in Notter. We hebben hier ook een dag samen met René, Esmee en Tristan rond gefietst.

Dan gaan we in juni bijna 3 weken naar Limburg.
In augustus passen we in Amersfoort op alle huisdieren van Jacqueline, Maurice, Femke en Lisanne.

Na een super feest in de achtertuin omdat wij dit jaar al weer 40 jaar getrouwd zijn, gaan wij met de kinderen en kleinkinderen naar Winterberg.  Wij gaan daarna op de fiets terug naar Almelo.

In oktober bezoeken we na bijna 2 jaar weer het huis van Jopy in Steinbach-Hallenberg. Wij wandelen met veel zon in een prachtige herfstomgeving.

Tot slot genieten we van ons huwelijkscadeau in Stavoren in het Wijnvat , een super toepasselijk cadeau van de kinderen en kleinkinderen.