Voorwoord 2023 verblijven die bijblijven

19 februari 2023 - Almelo, Nederland

Ook dit jaar gaan we onze reizen weer vastleggen.

In februari gaan we een week naar Thüringen. Een mix van winter en lente.

In april gaan we naar Frankrijk, we bereiden de Lourdesreis 2023 voor en natuurlijk is dit geen straf. Rocamadour stond al lang op ons wensenlijstje dus die kan afgestreept worden.

In mei gaan we met Gerard en Evelien naar camping Warnsborn in Arnhem. Hier hebben we mooie fietstochten gemaakt en het openluchtmuseum bezocht.

In juni gaan we naar camping de Stille Hoek op de Smakt dit ivm een terugkomdag van de Lourdesgangers.
In juli gaan we via Würzburg naar Oostenrijk. We kamperen daar in het Kleinwalsertal. We genieten van de Alpen met al zijn bloemen en vlinders. We hebben erg mooi weer af en toe zelfs te warm.

Eind juli gaan we met alle kleinkinderen naar camping  de Noetselerberg in Nijverdal.

In augustus gaan we weer naar Amersfoort om op alle dieren te passen, dit jaar komen er enkele vrienden meefietsen.

Begin september gaan we weer fietsen, dit keer het tweede gedeelte van de R1naar Berlijn. Of te wel “ohne benzin nach Berlin “

In oktober gaan we voor twee weken naar Steinbach-Hallenberg, hier genieten we opnieuw van de herfst. Wat fijn dat onze (schoon-)zus hier een huis heeft.